Záruční i pozáruční servis firemních tiskáren
Pro naše firemní zákazníky jsme připraveni postarat se také o záruční i pozáruční servis tiskáren. Jak to probíhá? Na základě Vašeho požadavku o tuto službu Vaši firmu navštíví náš obchodník, který tiskárnu osobně odveze do autorizovaného servisu. Po opravě Vám tiskárnu opět doveze zpět až na místo. V některých případech je možno zajistit opravu přímo v místě u zákazníka prostřednictvím autorizovaného servisního technika.

Profylaktická péče a zapůjčení náhradních tiskáren do Vaší firmy
Po dohodě jsme pro Vás připraveni zajistit i jiné servisní úkony, jako například čištění tiskáren, opravy PC, monitorů, notebooků apod. Díky dlouhodobé spolupráci s autorizovanými servisními partnery vytváříme pro zákazníky lepší cenové, kvalitativní a dodací podmínky. Případné dotazy týkající se této služby stejně jako požadavky na zajištění servisu zasílejte na adresu servis@abel.cz.
V případě, že Vaši tiskárnu odvezeme k opravě nebo profylaxi a Vy potřebujete tisknout, jsme schopni tuto situaci řešit zapůjčením náhradní tiskárny a tiskové kazety do doby ukončení opravy. V tomto případě stačí upozornit našeho obchodníka nebo asistentku, kteří vše zajistí a osobně se postarají o dovoz a instalaci náhradní tiskárny. Za dobu zapůjčení jsou Vám účtovány poplatky dle našeho ceníku, které jsou zcela minimální.
U běžných oprav jsou práce fakturovány dle platného ceníku servisních zásahů a profylaxe firmy ABEL-Computer s.r.o., v mimořádných případech jsou s Vámi ceny před zahájením prací vždy předem konzultovány.
Informační materiály
Na základě vašeho
požadavku vám budou zcela zdarma zaslány kompletní materiály o naší
společnosti zahrnující ceníky, detailní informace o společnosti a smlouvu
o dílo.