Na stránce B2B.ABEL.CZ naleznete přihlášení do B2B portálu.
Zde zadejte vaše přihlašovací jméno (e-mail) a heslo, které jsme vám zaslali nebo které jste si vytvořili prostřednictvím zaslaného odkazu.
Co dělat, když zapomenete heslo? Nezoufejte, stačí kliknout na – Zapomenuté heslo - kde si heslo jednoduše obnovíte.
Nejste zatím naším zákazníkem nebo nemáte přístup do B2B portálu?
Nevadí, požádejte svého obchodního zástupce o vytvoření účtu nebo vyplňte registrační formulář (registrační formulář naleznete na https://b2b.abel.cz ve spodní části stránky). My Vás následně budeme kontaktovat.
Po přihlášení se dostanete na základní stránku vašeho B2B portálu.
Zde naleznete vše, co potřebujete k objednávce.
Záložka, která Vám ukáže vaše speciální ceny na produkty, které máte domluvené s obchodním zástupcem.
V případě, že máte povolené i produkty mimo B2B nabídku, naleznete je zde.
Seznam vašich objednávek.
Zde uvidíte všechno zboží, které jste si u nás již objednali.
V případě, že máte tuto možnost povolenou obchodníkem, si zde můžete objednat servis na vaší tiskárnu.
V horní části základní stránky vidíte kontakt na vaši asistentku (jméno, telefon i e-mail).
Je to jednoduché, stačí vybrat produkty jako v klasickém e-shopu.
Pokud chcete zkontrolovat položky, které máte v košíku, klikněte na symbol košíku, ten naleznete v pravém horním rohu stránky. Do košíku se dostanete po kliknutí na - Přejít do košíku
Na této stránce můžete upravit množství produktů, které máte v košíku a nebo vymazat položku z košíku.
Jste přihlášený jako centrála? Pak máte možnost udělat objednávku ne jen za centrálu, ale i za pobočky, které máte navedené ve svém B2B portálu.
V případě, že nemáte pobočky a nebo jste přihlášený jako pobočka, pak tuto možnost nemáte.
Zde si můžete zadat datum, kdy požadujete zboží doručit. My se pokusíme termín dodržet. Kdyby se však stalo, že nebude v našich silách termín dodržet, budeme vás kontaktovat.
Vyžadujete na faktuře vaše číslo objednávky? Prosím, uveďte ho právě do této kolonky.
Místo pro vaší poznámku, např. Zakázku vyzvedne pan Novák, zvoňte na prostřední zvonek...
Máte hotovo? Klikněte na – Pokračovat na souhrn objednávky
Tato stránka slouží ke kontrole. Před odesláním, prosím, pečlivě zkontrolujte: fakturační adresu, doručovací adresu a položky v košíku.
Je vše v pořádku? Potom klikněte na – Odeslat objednávku.
Tímto krokem je vaše objednávka odeslána. Následně vám příjde potvrzovací e-mail. To znamená, že o vaší objednávce víme a v brzké době Vás bude kontaktovat asistenta či obchodník.
Kde nastavíte všechny potřebné informace k Vašemu účtu? V pravém horním rohu je ikona panáčka.
V záložce můj účet si například můžete změnit heslo. Pro změnu hesla klikněte na – Můj účet. DOPORUČUJEME si při prvním přihlášení změnit heslo.
Na této stránce si můžete zkontrolovat Kontaktní informace, Fakturační adresu a Dodací adresu. Není něco v pořádku? Kontaktujte, prosím, svou asistentku nebo obchodního zástupce.
Jste centrála a máte pobočky? Pokud ano, přihlaste se pod účtem centrály. Uvidíte seznam vašich poboček, za které můžete objednávat.
Na této stránce najdete seznam a detail vašich objednávek.
Jste centrála a vyžadujete schválení objednávek od vašich poboček? Právě v této záložce uvidíte objednávky, které čekají na vaše schválení. POZOR! Až potom, co schválíte objednávky, můžeme na objednávkách pracovat.
Tímto se odhlásíte z B2B portálu.